Payroll 2.0 van AB Online

Heb je goed en snel personeel nodig voor een bepaalde periode? Met payroll 2.0 van AB Online heb je jouw personeelszaken goed geregeld. Wij vinden via slimme tooling de juiste mensen voor je en nemen taken als salarisadministratie, verzuimbeleid en pensioensregeling van je over. Naar administratief gedoe heb je dus geen omkijken meer. Zo kan je je volledig focussen op ondernemen!

AB Vakwerk Rick Demmer A3A1169 LR
  • Geen risico’s = lekker ondernemen
  • Omrekenfactor al vanaf 1,59
  • Medewerkerstevredenheid van een 8,8
  • ABU-gecertificeerd
  • 4 jaar flexibiliteit
  • Gratis HR-portal
Payroll Schema 2 Tekengebied 1 Kopie

Voordelen payroll 2.0

Bij AB Online draag je je werkgeversrol over aan AB Online. Zo heb je geen zorgen over financiële gevaren die eventueel op de loer liggen. Over salarisadministratie, ziekteverzuim, arbeidsongeschiktheid of ontslag hoef je je trouwens ook niet druk te maken.

Op onze gratis HR-portal zet je eenvoudig je vacatures uit. Wij zorgen voor de eerste werving en selectie en jij doet zelf de laatste selectie. Voor de rest heb jij alles in eigen hand. Ook bepaal je zelf conform jouw CAO of arbeidsvoorwaarden welke beloningen en secundaire arbeidsvoorwaarden er straks gaan gelden.

Nog een mooi voordeel: deze payroll 2.0 en geeft je een jaar extra flexibiliteit ten opzichte van klassieke payroll. Bij ons blijven de werknemers dus 4 jaar flexibel en is verder alles uitstekend geregeld voor de medewerkers! 

Vraag een offerte aan

Payroll 2.0 is een voordelig antwoord op jouw instroomvraag. Bij AB Online doe je zaken zonder onnodige overhead. Omdat we 100% online werken – en omdat je veel zelf gaat regelen op ons HR-portaal – hanteren we een laag tarief. De kosten van payroll 2.0 verschillen per bedrijf. We maken graag een offerte op maat voor je. Op werkdagen hoor je binnen 2 uur van ons!

Laat je gegevens achter en ontvang jouw offerte

Omrekenfactor vanaf 1.59

Voor het bepalen van jouw tarief gebruiken we een omrekenfactor. Dit getal vermenigvuldigen we met het bruto uurloon van de uitzendkracht. Bij AB Online profiteer je van een omrekenfactor vanaf 1.59.

Een voorbeeld: een medewerker verdient € 10,00 bruto per uur en de omrekenfactor is 1.59. Het tarief exclusief BTW is dan € 10,00 x 1.59 = € 15,90.

Wat is payroll 2.0?

Bij payroll 2.0 kun je lekker blijven ondernemen. Via onze slimme HR-portal kun je in contact komen met de beste vakmensen. En omdat deze mensen bij ons in dienst zijn, zorgen wij dat alles prima geregeld is en jij bijna geen risico's loopt. Denk aan verzekeringen en premies, verzuimbegeleiding, pensioen en doorbetaling bij arbeidsongeschiktheid. Je maakt zelf afspraken over hun contracturen en salaris. Alle overige zaken omtrent personeels- en salarisadministratie regelen wij voor je.

Meer over payroll 2.0

Neem contact op

Meer weten over payroll 2.0? Stel jouw vraag gerust aan 1 van onze specialisten! Neem hieronder contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Patrycja Surtel en Angela de Vries
Stel een vraag

Wat kost payroll 2.0?

Payroll 2.0 is ook nog eens hartstikke voordelig! Zo hebben we een lage omrekenfactor, zonder verrassingen achteraf. Dat komt omdat we werken zonder onnodige overhead en onze processen zo slim mogelijk zijn gedigitaliseerd. Uiteraard zonder concessie te doen aan persoonlijk contact.

Voor het bepalen van jouw payrolltarief gebruiken we een zogenaamde omrekenfactor. Dit is het getal waarmee het bruto uurloon van onze uitzendkracht wordt vermenigvuldigd. Wij hanteren al een omrekenfactor vanaf 1.59!

Omrekenfactor vanaf 1.59
Wat zijn mijn kosten?
Abonline Portal

Platform AB Online

Op de HR-portal van AB Online komen vraag en aanbod samen. Hier kun je eenvoudig aanvragen uitzetten in de vacaturebank van AB Vakwerk. Je kunt direct de beste persoon vinden voor jouw bedrijf. Kun je wel wat hulp gebruiken bij het schrijven van een sterke vacaturetekst? Of heb je tips nodig voor dat kennismakingsgesprek? Voor iedere ondernemer bieden we een passend pakket. Jij kiest je eigen diensten en kunt makkelijk op- of afschalen.

Vraag een offerte aan

Persoonlijk contact vinden wij belangrijk

Met een team van specialisten staat AB Online voor je klaar. Wij zijn altijd telefonisch en digitaal goed bereikbaar.

We zetten in een mum van tijd een contract klaar voor die nieuwe medewerker. Zo kan hij snel bij je aan de slag. Is er sprake van ziekte? Ziek- en betermelden worden direct en goed door ons verwerkt.

Raakt er iemand arbeidsongeschikt? Erg vervelend natuurlijk. Wij zorgen ervoor dat alles netjes wordt afgehandeld en er volgens de ABU cao wordt doorbetaald. En ook het pensioen van jouw ingehuurde kracht wordt door ons geregeld. Wij hanteren de ABU cao en zijn daarnaast ook lid van de ABU. Wij willen het gewoon goed geregeld hebben!

Mocht je toch nog onze hulp nodig hebben, dan hoef je alleen maar te roepen! We helpen je graag.

Het team van AB Online

Adevries
Teamleider AB Online
Angela de Vries
PKLAVER
Specialist AB Online
Patrycja Surtel
EDABROWSKA (1)
Backofficespecialist
Emilia Dabrowska